sábado, febrero 28, 2004

Bueno, pois aqui estamos de novo.
Estou máis ou menos leda no novo traballo, non me desagrada, pero non vendo o sificiente. Non sei se me quererán despois do mes de proba. Onte a última hora fixen unha venta, foi desastroso.
Tamén estiven a conducir, por fin, trouxéronme o auto da aldea. Ía morta de medo, pero o meu mozo axudoume un pouco dicindome por onde tiña que ir para deixalo na casa. Logo á volta, tentando saír do aparcamento calouseme o auto, e un xitano que por alí habia dixome que non me puxera nerviosa e foime guiando para que saise sen medo, jajaja. Esquencerame de quitar o freno de man! Son o peor ¬¬
----------
Bueno, pues aqui estamos de nuevo.
Estoy mas o menos contenta en el nuevo trabajo, no me desagrada, pero no vendo lo suficiente. No se si me querran despues del mes de prueba. Ayer a ultima hora hice una venta, fue desastroso.
Tambien estuve conduciendo, por fin, me trajeron el coche de la aldea. Iba muerta de miedo, pero mi novio me ayudo un poco diciendome por donde tenia que ir para dejarlo en casa. Luego a la vuelta, intentando salir del aparcamiento, se me caló el coche, y un gitano que habia por alli me dijo que no me pusiera nerviosa y me fue guiando para que saliese sin miedo, jajaja. Me habia olvidado de quitar el freno de mano! Soy lo peor ¬¬