jueves, junio 02, 2005

¿Pode existir algun libro máis fermoso que En algún lugar del tiempo?
Non.
E dubido que algún libro poida superalo nun futuro. É a beleza feita verbas; son letras que provocan empatía. É estar lendo algo malo e estar case chorando "non, non, non, non quero que pase iso", rir co protagonista, ter morriña del cando a novela remata.
De seguro que aínda estou baixo o meigallo do libro, que me fai darlle un 10. Redondo.
-----
¿Puede existir algún libro mas hermoso que En algún lugar del tiempo?
No.
Y dudo que algun libro lo pueda superar en un futuro. Es la belleza hecha palabras; son letras que provocan empatía. Es estar leyendo algo malo y estar casi llorando "no, no, no, no quiero que pase eso", reir con el protagonista, tener nostalgia de él cuando la novela termina.
Seguro que aún estoy bajo el embrujo del libro, que me hace darle un 10. Redondo.

3 valentes:

O 2/6/05 8:19 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Xa que non vas a Ortigueira podias ir a algun festival no que toquemos,non?

Este ano hai pouca sorte cos concertos,inda que os que hai son bos,tanto a noite do trasno como o festival de aliste.

A min non me parece un cartel tan malo,o que pasa e que non motiva tanto coma outros anos,iso é certo.

BICOS,

ROI

 
O 2/6/05 11:42 p. m., Blogger Arduina dixo...

Siii, podia. Se os desedes un pouco preto... ou ainda lonxe, pero nalgun sitio onde sexa doado chegar.
Cando me dean as vacacions mirarei a ver se tedes algún, que enton darame igual ir a un sitio cá outro.
¿Que tal por Francia?

 
O 3/6/05 9:32 a. m., Blogger Arduina dixo...

Pobre Superman, le ha quedado lo de Superman por muchos papeles que haya hecho. Igual que le pasa a la Dra Quinn :D
Sí, estuve buscando cosas de la peli y parece ser que es muy muy buena. Me da miedo verla, pero es obligación hacerlo!
Gracias, Ike. Si puedes leete el libro.

 

Publicar un comentario

<< Home