viernes, mayo 13, 2005

Bueno, xa estou metida nunha argallada nova.
Vendo lotería para o Sorteo de ouro, da Cruz Vermella. O ano pasado tamen vendin, pero estaba contratada. Este ano son voluntaria e non hai cor. Vendemos cando queiramos e o que queiramos.
E me deron un chaleque! Con mil petos! Encantanme as cousas con petos.
Se alguen quere un numeriño que mo diga. Custan 5€. Xa sei que é algo moito, pero realmente agora que estou dentro doume conta de que fan falla.
---
Bueno, ya estoy metida en un lio nuevo.
Vendo loteria para el sorteo de oro, de la Cruz Roja. El año pasado tambien vendi, pero estaba contratada. Este año soy voluntaria y no hay color. Vendemos cuando queramos y lo que queramos.
Y me dieron un chaleco! Con mil bolsillos! Me encantan las cosas con bolsillos.
Si alguien quiere un numerito que me lo diga. Cuestan 5€. Ya se que es mucho, pero realmente ahora que estoy dentro me doy cuenta de que hacen falta.

2 valentes:

O 16/5/05 11:27 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Estoy interesado. ¿Dónde vas a estar? Aparte de la buena obra, estoy seguro de que tú me vas a dar suerte, jajaja.

 
O 17/5/05 12:39 a. m., Blogger Arduina dixo...

Este ano non vendo nun sitio determinado. Probablemente o venres que ven pola tarde ande pola rua real, pero non é seguro.
Se queres un cupon, doucho en man onde ti me digas :)
Por suposto, tocara!

 

Publicar un comentario

<< Home