martes, mayo 17, 2005

Fun ver hai uns dias El Reino de los Cielos.
Pareceume un pouco insustancial, coma se todo sucedese demasiado deprisa e dun xeito demasiado irreal.
Sen embargo encantoume a posible vision de Xerusalen e da zona nesa epoca. A cultura árabe parece tan máxica...
Hai unha cancion de Manolo Garcia que me lembra isto. E cando vin a Alhambra quedei pampa.
Chámanme eses vestidos das bailarinas e o misterio dos traxes dos homes.
Xa sei, xa sei que non todo é asi, pero prefiro quedar co bonito.
---
Fui a ver hace unos dias El Reino de los Cielos.
Me parecio un poco insustancial, como si todo sucediese demasiado deprisa y de una forma demasiado irreal.
Sin embargo me encanto la posible vision de Jerusalen y de la zona en esa epoca. La cultura arabe parece tan magica...
Hay una cancion de Manolo Garcia que me recuerda esto. Y cuando vi la Alhambra me quedé alucinada.
Me llaman esos vestidos de las bailarinas y el misterio de los trajes de los hombres.
Ya lo se, ya se que no todo es asi, pero prefiero quedarme con lo bonito.

2 valentes:

O 18/5/05 12:30 a. m., Blogger ictioscopio dixo...

Fas ben.

Na conta de Gmail que abríu Ike podes ir descarregando o programa ;)

Abraços e beijinhos!!

 
O 19/5/05 9:34 a. m., Blogger Arduina dixo...

Siii! Xa a escoitei. Moitas gracias!

 

Publicar un comentario

<< Home