jueves, mayo 19, 2005

Hoxe vin a un fillo de puta. Escoria, lixo, fillo da grandísima puta.
Puxome tan enferma que notaba coma se me fervese o sangue, coma se tivese burbullas dentro do corpo. Durante un intre, só queria matalo, só vía esa posibilidade. Queria matalo, que parase, matalo, matalo... Esnaquizarlle a cabeza.
Cabron, non tiña que ter nacido.
Estou tan cabreada que non me apetece contalo. Pero deume medo case perder o control dese xeito. Non via a rúa nin ó meu mozo, só via a aquel grandisimo mamon pegarlle patadas ó seu fillo.
Nin me apetece traducir. Se o teño diante agora o mato, arrincolle os ollos.
Joder a infancia dun neno, asi... Puta merda de home.
----
Hoy vi a un hijo de puta. Escoria, basura, hijo de la grandisima puta.
Me puso tan enferma que notaba como si me hirviese la sangre, como si tuviese burbujas dentro del cuerpo. Durante un instante, solo queria matarlo, solo veia esa posibilidad. Queria matarlo, que parase, matarlo, matarlo... Hacerle pedazos la cabeza.
Cabron, no tenia que haber nacido.
Estoy tan cabreada que no me apetece contarlo. Pero me dio miedo casi perder el control de esa forma. No veia la calle ni a mi nocio, solo veia a aquel grandisimo mamon pegandole patadas a su hijo.
Ni me apetece traducir. Si lo tengo delante ahora lo mato, le arranco los ojos.
Joder la infancia de un niño, asi... Puta mierda de hombre.