miércoles, julio 06, 2005

Ando facendo mil e unha contas para ir a Irlanda en Agosto.
Atopei uns cursos de inglés de dúas semanas ben baratos. Mañá irei á caixa a pedir un crédito. Como agora teño o soldo mais alto (vivaaaa! ^_^) quero aproveitar.
Realmente non me vexo baixando do avion e pensando que vou pisar chan irlandés. Non penso que iso sexa posible.
Estou coma nun soño, todo pasa diante miña pero eu só penso na viaxe.
Joder, Irlanda! A miña Irlanda! Cada vez mais preto!

2 valentes:

O 6/7/05 9:57 p. m., Blogger susej dixo...

Como un sueño, pero que al despertar será porque estés pisando Dublin ;)

 
O 7/7/05 12:44 a. m., Blogger Arduina dixo...

Hasta me esta costando dormir... :D
Cuando pise Dublin besaré el suelo al más puro estilo papal.
Y cuando cante foggy dew yo sola en bajito en la habitacion me acordare de que a ti tambien te gusta. Ea, un foggy dew a tu salud! Por decirme cosas bonitas en el blog!

 

Publicar un comentario

<< Home