miércoles, octubre 19, 2005

Non me fan nada de gracia Les Luthiers.

4 valentes:

O 19/10/05 2:30 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Eu teño un disco deles e gosto moito ;-D! Seica van estar na Coruña, non?

 
O 20/10/05 12:45 a. m., Blogger Arduina dixo...

Si :) Xusto cando escribin isto puxeran un anaco deles na radio.
Teño un amigo ultrafan deles, e cando digo que non me gustan mirame raro, jaja.
Animate e vai, a ultima vez que estiveron gustaron moito.

 
O 20/10/05 5:22 a. m., Blogger acedre dixo...

Non sei como seran agora pero hai anos rachabas coa risa.

 
O 20/10/05 3:07 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

E que é para mirarte raro ;-D!A ver se podo ir... O título é "Las obras de ayer", e segundo a páxina do Concello da Coruña desfilan desde os clásicos antigos até as os éxitos máis actuais. Quero ir, quero ir :-D!!!

 

Publicar un comentario

<< Home