sábado, diciembre 04, 2004

Uf, que momentos mais raros..
Onte dixeronme que só me renovaban por un par de meses mais. Logo, por non ser bilingüe español/ingles xa non lles interesaba.
Estou algo doida, levaba uns dias convencida de que me estaban a intentar botar, cambiaronme de liñas un par de veces, levo perdida unha semana, indo todolos dias e con chamadas que non teño nin idea de como solucionar.
Por sorte tiña outro traballiño en espera. Ese ó que fun face-la entrevista. Resulta que me colleron. Empezo o día 2 se se pode xa. Os meus xefes novos semellan ser moi amables, non se lles ven gañas de explotarme e están sendo moi amables. Xa de entrada queren darme un curso. Traballarei dende casa, cun portatil de empresa.
É unha boísima oferta, só espero non decepcionar a ninguen, como en esta empresa, que estaba mais verde que que sei eu... Ainda que pouco a pouco fun espabilando, foi a un ritmo mais lento.

Estou soiña na casa, arrefriada. Tomei unha droga destas para non ter mocos (jaja, que noxo) e vou tirando. Agora vou poñe-la Play2 e a xogar, que xa levaba dias sen levantar cabeza e non me gusta nada esa actitude miña derrotista.

Estou tamen escoita que te escoita en Kila, hai cancions que se non fose polos instrumentos que tocan diria que son de Gwendal. Agora tocalle a The Liostirin Waltz, que bonita é.