lunes, mayo 23, 2005

Onte á noite escoitaba un anaco dun programa de radio gravado (por suposto, despois de escoitar Fabuloseando, en Ego_99, jaja) e botaban unha cancion, Mi tierra.
Eu sabia que hoxe o ía escoitar no traballo, para pasa-lo rato. E fixome gracia pensar que mañá (hoxe) ía escoita-la mesma cancion e me ia lembrar de que só unhas horas antes estaba sentada na miña casa tomando un te con mel.

Cando ía en COU deixei Física para Setembro, nunca se me deu ben. E o dia antes do exame estaba nerviosisima, xogabao todo. Pintei unha liña na perna, jaja, e pensei que o día seguinte, cando mirase para esa liña xa todo tería rematado e lembraria o nerviosa que estaba cando a pintei.

Supoño que é unha táctica contra os nervios e as cousas que non gustan. Algo que amosa que o tempo en realidade non é nada, e que pasa mais deprisa do que pretendemos. Logo botas a vista atras e daste conta de que nun abrir e pechar de ollos, o malo xa pasou.
-----
Ayer por la noche escuchaba un trozo de un programa grabado (por supuesto, despues de escuchar Fabuloseando, en Ego_99, jaja)y ponian una cancion, Mi tierra. Yo sabía que hoy iba a escucharlo en el trabajo, para pasar el rato. Y me hizo gracia pensar que mañana (hoy) iba a escuchar la misma cancion y me iba a acordar de que solo unas horas antes estaba sentada en mi casa tomando te con miel.

Cuando iba en COU dejé Física para Sepriembre, nunca se me dio bien. Y el dia antes del examen estaba nerviosisimo, me lo jugaba todo. Me pinte una linea en la pierna, jaja, y pense que al dia siguiente, cuando mirase la linea, todo habria terminado ya y recordaria lo nerviosa que estaba cuando la pinte.

Supongo que es una tactica contra los nervios y las cosas que no gustan. Algo que enseña que el tiempo en realidad no es nada, y que pasa mas deprisa de lo que pretendemos. Luego echas la vista atras y te das cuenta de que en un abrir y cerrar de ojos, lo malo ya ha pasado.

3 valentes:

O 23/5/05 7:32 p. m., Blogger ictioscopio dixo...

Escoita-che Fabuloseando!!? Conta conta, gustou-che? :)

 
O 24/5/05 9:27 a. m., Blogger Arduina dixo...

Claro que si! Ainda que ás 12 e pico cortouse e non podía seguir escoitando, daba erro.
Pero ata entón estivo moi ben, gustame a musica que pós.

 
O 24/5/05 9:35 p. m., Blogger ictioscopio dixo...

ás 12 é que remata, ás veces ponho algún tema mais de recheio, mas o horario é de 23 a 24 (00), e os martes (coma hoxe) repito ás 22.

Gracinhas por escoitar :)

 

Publicar un comentario

<< Home