martes, julio 26, 2005

Xa teño as fotos!
Dicir que creo que todos saimos mal, jaja (eu polo menos). A foto que fixen con Anxo é especialmente rara, pero aí saímos, que carallo!
Gracias Gemma por sacalas :)
Poño as ligazóns porque as fotos estan moi grandes. Reduxenas un pouco e quitei calidade ás mais pesadas, pero ainda asi.. Se alguén quere algunha en particular no tamaño orixinal que a pida. Fixen unha paxiniña cutre coas fotos todas seguidas: http://telefonica.net/web2/acovinha/guezos.htm

Unha parte de Guezos
Adrián
Máis Guezos
Os que non saíran nas outras fotos
Guezos ó completo se non me equivoco. Sae o cú do que estaba cos ordenadores, jaja. E falta Roi, que non estaba no concerto
Guezos e un anaco da miña cabeza
Primeira foto terrible. Gemma e mais eu con caras raras
Anxo
Mais fotos
Adrián facendo esforzos
Foto borrosa
Os gaiteiros (como me soaba a cara do de verde)
E outra foto
Ejem... ¡Gemma, sacanos unha foto á xaponesa, á xaponesa!
Os que fomos ó concerto. Hector, Javier, Gemma e eu
Eu cun home de mirada asasina (¿quén sera? jaja)
Se tivese tempo poñia as imaxes en pequeniño. Imageshack non me deixa porque pesan algo moito.

3 valentes:

O 26/7/05 5:10 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

pilláchesme moi mal arduina!!!
o da mirada asasina será porque pasei unha hora con dous focos a 1 metro da cara!!!
Bueno, un saúdo e gracias por estar aí.
ANXO

 
O 27/7/05 12:14 p. m., Blogger Arduina dixo...

Si, o dos focos ten senso tendo en conta a forma de ollar para a cámara,jaja.
Gracias a vos polo concerto e polas fotos! No próximo perseguireivos ata sacar unha con todos :D

 
O 30/7/05 7:01 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Vaia,gracias por acordarte de min na foto do grupo e decir que non estaba! Eche bo verte a cara,inda que sexa so en fotos.A verdade é que a min tamén me deu magoa non poder estar ai,pero os meus animais me requiren.

Fixome mota ilusion saber que che gustou o directo e que non te decepcionamos.E eso que eu non estaba,je,je!Agardo que venhas a Bueu e asi cun pouco de sorte conhecernos.

Estou escoitando agora mesmo un grupo que se chama MONDOPETRIZ,xa lles tinha ganas,que vin alguns carteis deles.Na sua paxina web tenhen moitas cancions deles. www.mondopetriz.com.

Moitos animos dende Francia e a ver se nos vemos pronto.

Un bico,



ROI

 

Publicar un comentario

<< Home