miércoles, julio 20, 2005

Pois si. Desta vai. O meu mozo e mais eu cortamos.
Realmente non sei que sentir, estou demasiado pampa.
E ainda que non o pareza, sigoo querendo. Chamase Javier, échevos ben guapo. Loiro, cos ollos azuis e un pouco miudo para a sua idade. E é unha boa persoa.
Non entendo por que remata o amor cando tes ó teu carón alguén tan perfecto.
Oxala coñeza a alguén que realmente o mereza e que o queira de verdade. Quero que sexa feliz.

5 valentes:

O 20/7/05 10:12 p. m., Blogger susej dixo...

Vaya.

 
O 21/7/05 8:00 a. m., Anonymous Anónimo dixo...

Bueeeno, moito ánimo, e lembra que os teus lectores están contigo

 
O 21/7/05 9:48 a. m., Blogger hans k dixo...

lo siento, chica. hay cosas que ocurren sin motivo concreto, ésta puede ser una de ellas.

un abrazo, y suerte

 
O 21/7/05 8:20 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Vaia,eu que iba a desculparme por visitarte tan pouco ultimamente,e atopome con isto...

Que queres que te diga,muller! O que se acostuma a decir,que sexa para bo,que non o tomes demasiado mal,que confies na tua xente(se cabe)mais ca nunca... Bueno,gustariame ter unhas palabras maxicas,pero non as tenho.
Inda non sei como vai isto dos comentarios,gustariame ter unha identidade,pero sempre que o intento saeme que o meu nome xa esta collido,ponha o que ponha! Espero seguir sendo o teu anonimo favorito,je,je

Por falar un pouco de min,sigo en Francia ainda que estiven cinco dias por ala para tocar no festival de Aliste cos Guezos,en Alcanhices(Zamora).Saiu ben,ainda que o meu novo e flamante violin YAMAHA EV-205 electrico deume algun que outro susto.Poderia invitarte a vernos o 12 de Agosto,pero como non vai ser en Irlanda,que creo que andaras por ahi,case que che mando un par de bicos coma sempre e ata a proxima,


ROI

Asi que naciches en Las Palmas?
CANARIONA!!!!!

 
O 21/7/05 8:31 p. m., Blogger Arduina dixo...

Graciñas, de verdade (a susej tamen ainda que estea mais arriba).
Hoxe estou algo mellor, pero non sei.
Roi, se queres ó comentar podes marcar "otros" e pos o que ti queiras.
A Irlanda vou do 1 ó 8, asi que para o 12 andarei por aqui se cadra. Non sei que vou facer coas vacacions, estou estupendamente no traballo agora.
Se argallo igual podo ir ata Bueu, non sei. Aledome de que saise ben o concerto, teño unhas ganas de escoitar Terradentro en directo...
En fin.
É que agora estou algo rara. Gracias polos comentarios, nestes momentos agradezo todo coma antes multiplicado por 10000000 :)

 

Publicar un comentario

<< Home