martes, agosto 09, 2005

Son as tres menos cuarto da mañá.
Veño envolta nos aires do Liffey.
Espero mirar próximamente tódolos correos con calma e tódalas cousas, e pórme ó día.
Sobre a viaxe, tamen poñerei fotos. Só dicir que acabo de pasa-los mellores dias da miña vida.
Paseei xunto o Liffey á noite.
Cantei The Foggy Dew cun velliño.
Bebín Guinness ata morrer.
E fun feliz ata chorar.

Irlanda é todo o que esperaba e máis. O ceo está alí, se existe, cando eu morra quero que sexa igual.
Non hai palabras. Stendhal equivocouse de país. E eu tamén.

3 valentes:

O 9/8/05 9:37 a. m., Blogger hans k dixo...

sabía que no te decepcionaría, y me alegro de que lo hayas disfrutado. yo iré en septiembre; deseando volver a temple bar.

 
O 9/8/05 6:14 p. m., Blogger susej dixo...

Me alegro, me alegro, me alegro.
Me alegro mucho que hayas sido feliz, que hayas disfrutado con la verde Irlanda.....y que hayas cantado Foggy Dew.

Bienvenida!!!!!

 
O 9/8/05 11:39 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Graciñaaaas!
Que envidia, Hans. Anda que no me volvia yo aunque fuese dentro de una maleta...
susej, tienes que ir. Irlanda es demasiado bonito para que te la pierdas.

 

Publicar un comentario

<< Home