lunes, noviembre 28, 2005


Xa é meu!
Xa o teñooooo!
O DVD esta tremendisimo, cheo de concertos, con videoclips, imaxes entrevistas...
Joder, sempre con carencia de material deles e agora teño a esgalla!
Ainda non escoitei o disco, estou co DVD.
Vivaaaa!

3 valentes:

O 30/11/05 11:38 a. m., Anonymous Anónimo dixo...

Eu teño o CD mítico en directo CAPTURADOS VIVOS, que está moi moi ben. Se queres grábocho e mándocho por correo ordinario a cambio doutro. Eu son un antiguo que inda non anda polas vías da rede descargando música e inda confío máis nos soportes...ha,ha.Mándame un mail coa túa dirección.

 
O 30/11/05 12:03 p. m., Blogger Arduina dixo...

Graciñas Roi, pero teñoos todos. Teño ata un vinilo, Rosa de los vientos, regaloumo o meu avó. E un single desos de vinilo pequenos, de Tren de Medianoche.
Gustanme dende que tiña un 5 ou 6 anos e os via na tele, cando xa me fixen mais maior os meus pais regalaronme alguns discos deles, e agora xa conseguin telos todos, lembro que Tren de medianoche o merquei na tenda Virgin que habia na Coruña, onde agora está o Bershka de Torreiro.
Queres que che pase o ultimo? Podoche copiar o DVD e mailo CD. E se queres mais tamen, claro :)

 
O 30/11/05 1:52 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Claro! Mándoche a miña dirección por mail e xa apañaremos algo que che poda interesar a cambio.

Bicos

 

Publicar un comentario

<< Home