viernes, septiembre 24, 2004

Cumpreaaaanos feliiiiiz!
Sii, xa teño 21 anos e estou coma cando tiña 20! (A ver se cando cumpra 60 me pasa igual, jeje).
Ainda que non foi un dos mellores dias que tiven pola merda da merdsruacion non estivo mal. A tarta esta riquisima, é de nata e chiculate. Ten duas pombiñas de merengue e gominolas de adorno, que riquiño o pasteleiro.
Os meus pais regalaronme moitas cousas (xa lles reñin :D ), un colarciño cunha letra china que significa "Ledicia de vivir" (a miña nai miroume significativamente, seica se da de conta das miñas cousas mais do que creo) un colar de prata con deseño hindú precioso, unha camiseta Nordic Mist (jajajajaja) dun dos viaxes dos meus pais e un conxunto picaron de muda e suxeitador que me é pequeno (irei mañá a cambialo).
A miña madriña un bolso moi lindo, verde. E o meu mozo un Final Fantasy para a Play2.
A parte mala é que ninguen me chamou para felicitarme, só o meu mozo e a miña madriña.
Recibin unha felicitacion por email e tres por SMS, non sei... En fin, só é unha data coma outra.
E eu regaleime a min mesma un libro de Sherlock Holmes que vou ler en media hora :D