miércoles, octubre 27, 2004

Por peticion popular (era boa! jaja) vou poñer dúas anecdotas de cando traballaba no ADSL. Son parvadas, pero no seu momento fixeronme rir. Daseme fatal traducir, síntoo.

-(Cliente. Moi alporizado) ¡Hola señorita! Quiero que sepa que estoy muy enfadado porque he recibido el router hace cuatro días y aun no me he podido conectar. He llamado varias veces a atencion al cliente y me dicen que mi linea esta activa. ¡Y mi router está apagado!
-(Eu) Encienda el router, por favor.
-(C) ¿Por qué?
-(E) Para que le pueda llegar la corriente. Tiene un botón justo detrás.
-(C) Ah, ya. Ya me funciona, gracias.

Outra máis. Esta foi ás duas menos cinco da mañá, eu estaba xa para sair.

-(Clienta borrachisima) Hola. No puedo navegar y estoy harta ya, joder, siempre igual blablabla (rollo que din tódolos clientes, que fala dos seus dereitos e dos seus cartos. Moi bonito pero eu non lles podo facer nada)
- (E) ¿De que color es el módem que tiene? (Tiñallo que preguntar para sabe-lo modelo)
-(C) ¡Delcolordelcoñodetuputamadreya! ¡Hijadeputa!

Despois tiñamos xente que queria configura-lo Jonlú, logo dun tempo descubrimos que era o Outlook.
Ninguen está na obriga de saber, que ninguen naceu sabido. Pero son pequenas cousas que fan o traballo menos abafante.
Lembrome dun ingles, tiñalle que dar un nome de usuario que incluia unha arroba. Estábanos totalmente prohibido falar en ingles, e todo o rato con deletreo do nome incluido daba erro na conexion. Descubrin que estaba escribindo "arroba" en lugar de "@".