miércoles, mayo 25, 2005

Ando algo nerviosa porque o venres marcho a Madrid.
Vou ver a vellos amigos, especialmente a un que hai dous anos e pico que non vexo.
Tamen vou ver en persoa a una amiga. Hai tempo que nos coñecemos, ela viaxa moito polo seu traballo pero non lle tocou Coruña. E como ten que ir á Feria do Libro, pois alá imos.
Coma sempre, antes dun acontecemento semellante, entrame o medo. Pero estou leda. Poderei dar apertas a quen non llas puiden dar antes.

E teño lista da compra, jaja. Un CD de Chuck Berry, un par de libros da miña amiga para os meus curmáns, un libro para o meu amigo friki, libros de Enid Blyton e un libro de Richard Matheson (La casa infernal).
Admito suxerencias :)
----
Ando algo nerviosa porque el viernes me marcho a Madrid.
Voy a ver a viejos amigos, especialmente a uno que hace dos años y pico que no veo. También voy a ver en persona a una amiga. Hace tiempo que nos conocemos, ella viaja mucho por su trabajo pero no le tocó Coruña. Y como tiene que ir a la Feria del Libro, pues alla vamos.
Como siempre, antes de un acontecimiento semejante, me entra el miedo. Pero estoy contenta. Podré dar abrazos a quien no se los pude dar antes.

Y tengo lista de la compra, jaja. Un CD de Chuck Berry, un par de libros de mi amiga para mis primos, un libro para mi amigo friki, libros de Enid Blyton y un libro de Richard Matheson (La casa infernal).
Admito sugerencias :)

6 valentes:

O 25/5/05 9:28 a. m., Blogger hans k dixo...

pues si nos vemos por callao o gran vía, saluda :) que yo soy muy despistao.

 
O 25/5/05 11:00 a. m., Blogger Arduina dixo...

Anda!
Pero tu también vas? Yo rondaré la caseta de SM en la que firma Laura Gallego. Si te quieres pasar por allí, me encontrarás.
Pero también pasaré por la Gran Vía, que quiero ir al Fnac y está de camino.

 
O 25/5/05 11:21 p. m., Blogger ictioscopio dixo...

Ey, si venís a madrid avisad!!
y os grabo otra vez hahahaha!!

;)

 
O 26/5/05 12:19 a. m., Blogger Arduina dixo...

Oído cocina, Ike. Me compraré ese también.
Es que voy a comprar libros, se nota? jaja.

Ukshio, eu andarei polo Retiro! Se queredes podemos ir un ratiño a mirar libros, asi coñecedes á xente que vai vir comigo :)

 
O 27/5/05 12:29 a. m., Blogger ictioscopio dixo...

Estes anos atrás andiven rondando bastante nas Feiras do Libro, cos de Kalandraka, que tinha conhecidos. Se me dis que días vas estar, achégome ;)

 
O 27/5/05 12:39 a. m., Blogger Arduina dixo...

Mañá xa marcho, asi que esta é a miña última mensaxe :(
Mira, estarei o sabado rondando as casetas 246, 247 e 248.
Non che podo dicir moi ben a hora porque nin eu mesma a sei, jaja. Pero penso que pola mañá arredor das 12 estarei. E logo non sei, porque queria estar un ratiño coa miña amiga, pero todo depende da xente que teña para asinar e tal... E por suposto, procurar libros!
Tes un e-mail!

 

Publicar un comentario

<< Home