miércoles, agosto 10, 2005

O meu derradeiro dia en Irlanda foi especial. Quixeno facer especial, porque son asi de cursi para algunhas cousas, e fun pasear soa por Dublin. Decidin meterme por ruas pequenas a ver a onde ía a parar. Foi nunha desas onde quitei a foto da bici que hai no album. Tamen crucei por unha ponte e saquei a do Liffey. O Liffey aparece en The Foggy Dew. Era curioso estar pasando por lugares que aparecian nas miñas cancions preferidas. Cando vin o indicador para Sligo pensei en Road to Sligo, por exemplo.
A miña ultima noite tomei unha pinta xigante e gardei o ticket. Pensei "The last pint".
Jaja, era gracioso que todo o que facia tiña un titulo. No hotel "Give us a drink of water" :D Nunca poñian auga co almorzo.

A miña ultima noite fomos a Temple Bar, e entramos no Pub Temple Bar (hai moitisimos). É precioso, porque ten unha parte central sen teito, hai unha foto sacada (a das luces na parede)e pasando por unhas portas está un grupo tocando. Un cada día. Cando decidin facerme un oco para ver xusto comezaron a tocar The Fisherman's Blues!!! E cantei con eles, jaja, tiña un irlandes ó meu carón rindo e cantando tamen. Todos levantabamos as pintas e dabamos chimpos como podiamos. O tio sen querer tiroume algo de cervexa por enriba, pero era igual porque aquel vaso enorme non baixaba! jajaja. Foi moi bucolico para min, ata me pediron un boli (sinal de integracion total, non? Se me visen moi estranxeira non mo pedirian. Prefiso pensar iso :D )
Cando fun pola pinta e a collin un irlandes vello miroume e rindo dixo se ía ser capaz de tomar todo iso. E eu dixen que claro que si, jaja. Rimonos. A xente ali sempre sorrí.
E non fuman! GRACIAAAS! Non tiven que aturar fume en toda a viaxe, que felicidade!
Se camiñas ó longo do Liffey chegas a unha ponte que lle chaman a do medio penique. Cando a cruzas, hai coma un pasadizo escuro. E de supeto todo se enche de cores porque xa estás en Temple Bar, a rúa con mais música (ou case) de todo Dublin. Está chea de Pubs, de bandeiras, de flores.

2 valentes:

O 10/8/05 1:03 p. m., Blogger hans k dixo...

ésa más o menos es la impresión que me llevé de irlanda, gente amistosa, música por todos lados y esas fachadas de colores...

(ah, temple bar, el ha'penny bridge,... recuerdo que había una boda de escoceses el último día que estuve en temple bar, era muy divertido, todos con traje de corbata y falda escocesa... y los músicos del pub, como siempre, de fondo)

 
O 10/8/05 9:35 p. m., Blogger susej dixo...

Jop, qué mal lo he pasado viendo las fotos...... ;) gracias, por ponerlas.

Y ya me gustaría ir, pero si voy igual no vuelvo.

Es curioso, pero alguna de las fotos me ha recordado Glasgow....
Ay Dios!!! qué hago yo aquí?

 

Publicar un comentario

<< Home