lunes, septiembre 26, 2005

Ten gracia.
Onte achegueime de sorpresa á casa dun amigo para ver se queria quedar. Quedou a unha hora.
Chegamos a esa hora, e tras media hora chamando marchamos.
Logo recibo un tono ó mobil e chamo eu. Resulta que o rapaz estaba na casa "ocupado" coa moza.
Sabia que ia quedar con ela. Pensou que lle ia dar tempo. Pero nin nos avisou.
Amolame, e resulta que a sua resposta é que a culpa é miña por chamalo! Porque habia non sei cantos meses dixera que antes de ir de sorpresa chamase (esquenceuseme). E iso xustifica que quedase con nos a unha hora e nos tivese na súa puta porta agardando!
Pero o mellor é que por non desculparse saca á luz todo o que eu fixen mal (resulta que fago todo mal e eu sen sabelo)
Ten gracia, ten.

6 valentes:

O 26/9/05 12:25 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Me parece que te pasas un poquito.
En otra ocasión ya escribiste un post muy calentito sobre lo malo que soy.
Y al final no era para tanto.
Por si a alguien le interesa yo, que soy el amigo en cuestión, no la culpo.
Ni me justifico.
Lo primero que le dije es que sentía no haberla mandado a la mierda xq pensaba que me daría tiempo a estar con mi novia para luego quedar...
Pero se me hizo tarde.
No lo hice de la mejor forma pero cuando le digo lo de que no tenía que haber aparecido por sorpresa se lo digo para que vea que ella tampoco lo hace todo bien.
Asi que si somos verdaderos amigos deberiamos de quedar en paz...
Ya se verá si lo somos o no.

 
O 26/9/05 1:20 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

????
Este non é o xeito.

 
O 26/9/05 1:57 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

¿y cual es la manera?
¿Enfadarnos e inmediatamente pedirnos perdón?
El asunto es que si yo aparezco por tu casa para pedirte un juego tu me dirias delante de tu madre que no xq vas a hacer nosequé con tu novio pero yo no te lo dije xq pensé que podría hacer ambas cosas...
Arriba esa discreción!!
Lo siento.
Estoy loco y soy un cabrón.

 
O 26/9/05 3:41 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

o_o
Respeita a tua intimidade, anda. Non vou borrar os comentarios porque non o vexo etico, pero tampouco quero que fagas este tipo de cousas sen senso.

 
O 26/9/05 3:46 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Boas,son a moza do susodito rapaz e sinceramente estou moi decepcionada polo que pasou.Non me cabe na cabeza como se pode falar dun amigo dese xeito por unha estupidez tan pequena.
Supoño que todo o mundo entenderá que cando vives cos teus pais e non dispos dunha casa propia e tes mozo/a quereras aproveitar todolos momentos posibles para ter intimidade,eso cabe na cabeza de calquera.Por outro lado,penso que a ninguen lle gusta que a xente por moi amigos que sexan se presenten na tua casa sen avisar sobre todo se cando estas na casa estas en pixama ou roupa comoda e sen duchar.
A min persoalmente non me agrada,e ó meu mozo tampouco.
Entendo tamen que non esta moi ben non contestar o telefono pero,iso non e razon para romper unha amizade nin para botar tanta merda encima dos demais.
Eu sei que ninguen e perfecto pero precisamente por iso,hai que ser mais tolerantes se pretendes que os demais o sexan contigo.
Sei que estas disposta a pasar da amizade que tes con nos,pero quero que saibas que eu te aprecio moito e que para min es unha amiga moi amiga e non quereria que se estropeara todo por esto.
Se querias unha disculpa aqui a tes, pero pareceme que non estas sendo moi xusta.Sintoo.
Bicos

 
O 26/9/05 4:12 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

???
Pero a vos parecevos loxico vir aqui a dicir todo isto?
Dalima, é a primeira nova que teño de ti, dende logo esta non é a via.

 

Publicar un comentario

<< Home