martes, diciembre 27, 2005

Este ano tiven moita sorte nos sorteos.
Gañei un reintegro da ONCE, jaja.
Tamén gañei unhas entradas para ir ó cine.
Un móbil na Ser
E hai uns días participei nun sorteo para gañar un lote do xogo F.E.A.R.
Habia que enviar un e-mail á revista que o organizaba. O xoves chamaronme e dixeronme que gañara.
Onte chegou o paquete, e está xenial. Veo o xogo para PC, a edicion do director ademais, que inclue trailers e cousas. Ven tamén unha camiseta que me ven grande, unha magoa porque me gusta. É coma a de Porco Killin pero negra e branca, e non pon Porco Killin, pon o logo de F.E.A.R.
Tamén viña un pucho deses coma os dos ladróns, jaja, no que pon tamen o logo. E un boli chulisimo, vermello co logo e na parte de arriba ten un botón que se lle das proxecta F.E.A.R na parede (ou onde queiras).
Onte merquei memoria en ebay. Non me gusta nada mercar compoñentes en ebay, pero a memoria que emprega a miña placa base é da antiga, e como hai pouca os prezos son bastante altos. En ebay estaba ben de prezo. Teño só 256 :( Tentei xogar á noite, pero aquilo daba magoa, iso si, cagueime toda cunha escea que sae ó principio. Ten moi boa pinta.

Tamen merquei un cupon da ONCE, pero non houbo sorte :D