miércoles, junio 08, 2005

Non quería cantar victoria por se acaso.
Acabo de falar cos meus xefes e me fixeron unha proposta.
Contrato indefinido.
Por moito que o escriba sigo sen crelo.

8 valentes:

O 8/6/05 6:03 p. m., Blogger hans k dixo...

si te gusta el trabajo y estás a gusto, ¡enhorabuena!!!

en todo caso, que sea una ventaja y nunca una atadura :)

 
O 8/6/05 10:39 p. m., Blogger Arduina dixo...

Siii! Me encanta mi trabajo. Y mis jefes son buenas personas, además. Me tratan muy bien.
Ahora hay que esperar a ver las condiciones, pero me puedo fiar de ellos. Sigo sin creérmelo! ^_^

 
O 10/6/05 8:52 a. m., Blogger Arduina dixo...

Gracias, Ike! :D

 
O 10/6/05 11:52 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

olá

 
O 11/6/05 11:52 a. m., Blogger Arduina dixo...

Olá, Noa. Benvida :) Tes un weblog ben bonito, cando volte de Lugo mirareino a modo.

 
O 12/6/05 1:08 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

Gracias ;b

 
O 18/6/05 2:30 p. m., Blogger dorfun dixo...

...noraboa moza!!! ...xa eres unha estatística cotizante indefinida máis! ;P

 
O 18/6/05 2:45 p. m., Blogger Arduina dixo...

Gracias!
Seguro que logo son unha desas indefinidas gracias ó governo :(
Aínda non asinei o contrato, que ganas teño!

 

Publicar un comentario

<< Home