domingo, agosto 21, 2005

Eu, fan declarada de Superlópez-san dende que lin El tesoro del Ciuacoatl, recoñezo que xa perdín a vergoña. Suponse que a da careta son eu.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2 valentes:

O 29/8/05 7:56 p. m., Anonymous Anónimo dixo...

El tesoro de Ciuacoatl esta ben,pero eu quedome coa etapa primeira e decantome por El Supergrupo,los Cabecicubos,La Caja de Pandora,La Semana mas Larga(ou algo asi)e La Superproduccion.Parecenme xeniais. A nova etapa non che me gusta moito.Demasiada moralina facilona e cousas asi,inda que hai albumes que non estan mal.

Bicos franceses,


ROI

 
O 31/8/05 10:47 a. m., Blogger Arduina dixo...

Jaja, fixechesme lembrar alguns tebeos de Superlopez, agora dame a risa aqui soa.
E tes razón co dos novos, non valen un peso. Merquei un super humor que traia algo duns chinos nunha fabrica e non me gustou. Pero chama a atención que agora todos sexan en plan moralina, si. Pero todos eh? Que si o chapapote, que si o botellón...
Disque agora debuxa o sobriño de Jan.
Sempre quedarán os petisos para combate-la morriña por tebeos mellores :D

 

Publicar un comentario

<< Home