sábado, noviembre 12, 2005

Ah, estou en proceso de escoita do cd de Gwendal.
Ten duas cancions moi suas, pero o resto de verdade que parecen dun recopilatorio para turistas (sen lles faltar ós turistas).
Polo de agora é aburrido.

Tamen estou mirando os Referrers. A verdade é que dende o de Conas boas non son tan orixinais, pero bueno:

1.- Google- pándega. Sae nunha cousa de Ortigueira, creo.
2.- Google- Blyton. Siiii! Por favor, se tes os libros de Aventura e queres vendelos escribeme!
3.- Google- "www.xunta.es/conselle/ag/fogga/. O sixpac :)
4.- Google- cancion chinas locas. Tamen anda polo blog.
5.- Yahoo- Mirad las aves del cielo, que ni siembran. Isto pasame por ter posto a carta dun lector de periodico moi catolico el. Pois ó que entrou no meu blog pensando que era un sitio catolico foille de carallo :D
6.- Google- HIJOS DE PUTA DE STOCK UNO. Siiii! Hijos de puta todooos!
7.- Google- escarallante. Jur, dunha entrada do 2004! Na mesma paxina na que digo "O luns comezo no meu novo traballo, ó final traballarei para Dell :)". Canto choveu! Teño que revisar as antigas entradas.