jueves, noviembre 10, 2005

Palabras do meu xefe hai 10 minutos:
"Maria, si ves que estás mal vete para casa, de verdad. Vienes mañana y listo. No estés ahí con el pie mal, que nosotros entendemos que no puedes"
Que podo facer?
Unha estatua?
Un dia dos xefes de María?
Unha camiseta "Vivan os veus xefes"?

2 valentes:

O 11/11/05 6:09 a. m., Blogger acedre dixo...

Vai para casa se te topas mal. Non sei se merecen unha camiseta os teus xefes pero mui malos non parecen. Que se millore o nocello ese.

 
O 11/11/05 8:44 a. m., Blogger Arduina dixo...

Xa, pero son xefes por enriba de todo. De tódolos xeitos non estaba mal. Non podo andar ben, pero o meu traballo fagoo sentada, ademais se teño que poñe-lo pe enriba dunha cadeira fagoo. Pero ir para a casa, estando ben para traballar tampouco me gusta. Axudaronme para que non me levantase, tamen :) É que teño visto cada cousa que esta amabilidade é inesperada.

Graciñas, acedre. Estou moito mellor, chamame a atencion que de onte a hoxe haxa tanta melloría.
Ainda non podo conducir, pero xa podo baixar escaleiras. O que ainda non teño é forza no pé.

 

Publicar un comentario

<< Home