miércoles, febrero 22, 2006

Non hai nestes momentos alguén mais agobiado ca min.
Uf.
Estou a maquetar un libro, o meu primeiro libro (non o escribin eu, pero é a miña primeira maquetacion)
Despois de sufrir o insufrible co debuxo que me pasou o ilustrador, sufro co InDesign.
Alguén o manexa?
Recurrin xa a tantos foros para preguntar as miñas dubidas que sinto vergoña de preguntar outra vez.
Non sei que vou faceeeer! Hoxe chamei á imprenta e descubrin que non traballan co programa que eu emprego. Que ademais teño separado o libro por capitulos. E se abro un novo libro e engado os capitulos (que comezan todos na folla da dereita) o InDesign ponos todos uns a continuacion doutros.
Isto como o amaño? Con follas en branco? Faino a imprenta? Terei que comprobar que o libro estea ben imprimindo as 80 paxinas que ten e pegandoas con fixo? Alguén sabe do que falo? Nin eu o sei :(
AAAAAAAAAAAAAAAGH!